Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/24/0799
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Podobne oferty:

03.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Do twoich zadań należeć będzie: T elefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Ta praca jest dla...

Więcej informacji

03.05.2024

Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

Firma: AYALA S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno, Julianowska 59A

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami. Oczekiwania: Znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym swobodną...

Więcej informacji

03.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański

Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia