- Wykształcenie wyższe (mile widziane),
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
- Znajomość SAP (mile widziana),
- Biegłą znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- Łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami,
- Efektywną organizacje pracy,
- Umiejętność podejmowania decyzji,
- Cechy takie jak: samodzielność i zaangażowanie,
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office.
- Obsługa klienta krajowego i zagranicznego,
- Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- Planowanie i organizacja wysyłek,
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi
- Telefoniczne udzielanie informacji i porad dotyczących wyrobów,
- Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem,
- Przyjmowanie zgłoszeń,
- Obsługa systemu komputerowego (SAP, MDM),
- Fakturowanie,
- Tworzenie kodów nowych produktów,
- Aktualizacja cen produktów.
- Miał(a) stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Korzystał(a) z możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem,
- Miał(a) kontakt z nowoczesnymi technologiami oraz wiele innych korzyści ze współpracy z nami.
Podobne oferty:
02.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży
Firma: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.
Lokalizacja: śląskie / Cieszyn
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM firmy Wymagania: zdolność dobrej...
02.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
01.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...