Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów.
  • Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
  • Współpraca z innymi działami firmy.
  • Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami.
  • Wypełnianie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym.
  • Dbanie o terminowe rozpatrywanie reklamacji od Klientów.
  • Archiwizacja dokumentacji dotyczącej reklamacji.
  • Identyfikowanie obszarów wynikających z reklamacji, które można usprawnić.
Dołącz do Nas, jeśli:
  • Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie związane z obsługą klienta (mile widziane w branży medycznej).
  • Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie (min. B1 - warunek konieczny).
  • Znasz j. polski na bardzo dobrym poziomie w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • Umiesz radzić sobie w "sytuacjach bez wyjścia".
  • Wyróżniasz się inicjatywą, dociekliwością, odpowiedzialnością oraz terminowością, a dodatkowo jesteś dokładny i skrupulatny.
  • Potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu z wymagającym klientem.
  • Mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji / skarg klientów.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym (ok. 10 dni w biurze miesięcznie).
  • #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy.
  • #PoszukiwanyPoszukiwana– polecam swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł.
  • #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji Medicover, a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do MediCover Band. 
  • #WsiąśćDoPociaguBylejakiego– spełniam marzenia i podróżuję. Też marzysz o tym, aby w piątkowe popołudnie spędzić weekend poza miastem? Nic prostszego. Nasze nowo wyremontowane biuro mieści się 10 minut spacerem od Dworca Zachodniego.
  • #WZdrowymCieleZdrowyDuch- od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej.
  • #MamTęMoc- z pakietem sportowym Medicover Sport mam bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce.
  • #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia.
  • #SpeakEnglish- uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym.
  • #WorkLifeBalance- dzięki platformie Medicover Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę. 
  • #LessWaste– to ekologiczne rozwiązania w duchu Medicover. Razem z zespołem uczestniczymy w akcjach dbania o środowisko. 
  • #WellBeing– o swoje zdrowie i dobre samopoczucie dbam przez cały rok. Biorę udział między innymi w profilaktycznych badaniach krwi, zajęciach jogi w biurze, czy webinarach edukacyjnych.

Podobne oferty:

29.04.2024

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: KGL S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Czosnów

Oferujemy: wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) możliwość...

Więcej informacji

29.04.2024

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

29.04.2024

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia