- Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats
- Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs.
- Assist customers in resolving technical problems with devices
- Collaborate with service engineers for technical support
- Knowledge of Swedish at a communicative level (min. B2+)
- Knowledge of English to understand the content of the training (min. B1+)
- Minimum 6 months of experience in customer service
- Higher education
- Interest in new technologies
- Employment based on a labor contract
- Work in a modern and comfortable office in the center of Katowice
- Shift work from Monday to Friday (working hours: 10:00-19:00)
- Comprehensive 5-week training (fully paid) preparing you for the job
- Relocation support
- Multisport Card, Private Medical Healthcare, Life Insurance, MyBenefit
- Possibility to refer a friend
Podobne oferty:
29.04.2024
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami. Język...
29.04.2024
Konsultant Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom. Nasze wymagania:...
29.04.2024
Customer Service Advisor with Macedonian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customers behalf, and solve the customers problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45, afternoon 15:15-00:00 Monday to...