Konsultant contact center

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Konsultant contact center
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1578
OBOWIĄZKI:
- zapewnienie kompleksowej pomocy i wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów udzielanie informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. - rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM - przekazywanie zapytań do odpowiednich działów wewnątrz firmy, jeśli jest to konieczne, -zapewniając jednocześnie płynny przepływ informacji - działanie zgodnie z ustalonymi standardami obsługi klienta i procedurami firmy Głównym zadaniem będzie praca przy kanałach obsługowych (telefoniczny, mailowy, czatowy). Bez sprzedaży.Praca w godz. 6:30 - 22:00Oferta pracy dostępna w sali A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształceniemin. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy,umiejętność jasnego przekazywania informacji werbalnie i pisemnie,zrozumienie i empatyczne podejście do klientów,chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności,szybka adaptacja do zmieniających się procesów,doświadczenie w obsłudze klienta,podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji,posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 350 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty:

30.04.2024

Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Firma: Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Wiśniowa 13a

Miejsce wykonywania pracy: Poznań ul. Wiśniowa 13a ADRES URZĘDU: Al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w...

Więcej informacji

29.04.2024

Customer Support Specialist with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service. Fluency in English. Communication skills and attitude towards working with people....

Więcej informacji

29.04.2024

Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu budowanie i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia