Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
24.11.2024
Doradca klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych...
24.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta....
24.11.2024
Konsultant / Konsultantka ds. e-commerce
Firma: Balneo
Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa
Obsługa klientów detalicznych i dropshipping poprzez komunikację telefoniczną oraz emailową z zastosowaniem wysokiej jakości standardów. Doradztwo w doborze asortymentu łazienkowego oraz pomoc w kreowaniu wnętrz. Zarządzanie zamówieniami i dokumentacją za pomocą systemu Baselinker. Obsługa procesów zwrotów i...