Pracownik do spraw obsługi telefonicznej (konsultant telefoniczny)

Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw obsługi telefonicznej (konsultant telefoniczny) (3 etaty)
Wydział Organizacyjny i Kadr
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało przyjmowanie zgłoszeń za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji elektronicznej, w tym:
  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń, w dedykowanym systemie teleinformatycznym
  • przyjmowanie i rejestrowanie incydentów składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów komunikacji
  • realizacja wskaźników efektywności i jakości prowadzonych rozmów telefonicznych oraz poprawności rejestracji informacji w systemach teleinformatycznych
  • wykonywanie obowiązków z zakresu informacji i działań pracowników Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańca z zachowaniem wysokich standardów obsługi mieszkańca.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław

 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r. – I kwartał 2025 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w zakresie obsługi klienta
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:

sumienność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2024 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np.: świadectw pracy, referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu)
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Podobne oferty:

24.11.2024

Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy. Zachowanie...

Więcej informacji

23.11.2024

Specjalista Call Center

Firma: G Data Software Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Grunwald

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie kluczowa dla budowania pozytywnych...

Więcej informacji

23.11.2024

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia