- Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilnoprawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Podobne oferty:
04.12.2024
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej Zdolności negocjacyjne i interpersonalne...
04.12.2024
Doradca klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych...
04.12.2024
Konsultant / Konsultantka Centrum Obsługi Klienta
Firma: Holcim Polska S.A
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Piechcin
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień. Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej. Rejestrowanie/anulowanie/modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach reglamentacyjnych. Bieżąca kontrola...