Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.
Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach:
- Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024
- Kraków w terminie od IV. – XII. 2024
- Gdańsk w terminie od IV. – XII. 2024
W pełnym wymiarze godzin, oczywiście teraz na wiosnę jesteśmy elastyczni co do godzin, jeśli będzie to student ustalimy grafik tak, aby miał wolne na egzaminy.
- wsparcie biura obsługi klienta w zakresie odbiorów lokatorskich i przekazywania kluczy do lokali (przygotowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, kontakt z Klientem, przygotowanie teczek dla Klientów, przekazanie kluczy),
- wsparcie biura obsługi klienta w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aktów notarialnych (kontakt z Klientem wysłanie korespondencji do Klientów dotyczące terminów, przygotowanie dokumentów niezbędnych do aktów notarialnych),
- wprowadzanie protokołów odbiorowych i umów przeniesienia własności do systemu CRM,
- wsparcie przy wprowadzaniu usterek do systemu CRM,
- skanowanie/archiwizowanie dokumentów generowanych w powyższych procesach.
Kierunki studiów: wszystkie ekonomiczne, inżynierskie, zarządzanie i inne.
- mile widziane doświadczenia w obsłudze klienta,
- dokładności, odpowiedzialności, komunikatywności, zaangażowania,
- dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
- pracę w firmie o uznanej renomie,
- możliwość zdobycia doświadczenia,
- pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole i dobrą atmosferę w miejscu pracy,
- opiekę medyczną na wysokim poziomie.
Podobne oferty:
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...
26.04.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Firma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...
26.04.2024
Care Coordinator - Customer Service Representative
Firma: Henry Meds
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...