Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży,
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób,
- Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
- Pozytywnego nastawienia,
- Zaangażowania,
- Sprawności manualnej,
- Doświadczenie w obsłudze systemu produkcyjnego będzie dodatkowym atutem.
- Pracę dodatkową 2 dni w tygodniu (poniedziałek 8:30-12:00 oraz piątek 6:30-12:00),
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe.
Podobne oferty:
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dołuje
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...
01.05.2024
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Dbanie o wysoką jakość...