Zadania:
- Obsługa klientów według standardów firmy
- Dodawanie wszystkich informacji do systemu
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami
- Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań
- Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w branży technicznej
- Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny (B2/C1)
- Umiejętności sprzedażowe
- Znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywności i samodzielności w organizacji pracy
Oferta:
- Umowa podpisywana bezpośrednio z naszym klientem (umowa o pracę)
- Benefity pracownicze
- Praca w międzynarodowej firmie
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty:
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...
26.04.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Firma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...
26.04.2024
Care Coordinator - Customer Service Representative
Firma: Henry Meds
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...