Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

Dynamicznie rozwijająca się firma ICH Poland Sp. z o.o. sp. k. będąca wyłącznym dystrybutorem i autoryzowanym serwisem wiodących producentów dozowników służących m.in. do barwienia farb, tynków i lakierów, poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu
  • Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb)
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta
  • Monitorowanie satysfakcji klientów oraz proponowanie usprawnień
  • Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń
  • Przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta i analizy potrzeb klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w kontekście międzynarodowym
  • Sprawna obsługa komputera (zwłaszcza program Excel)
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność planowania pracy
  • Dokładność i sumienność
  • Mile widziane osoby z zainteresowaniami technicznymi, majsterkowaniem
Oferujemy:
  • Miłą atmosferę w bardzo zgranym zespole
  • Szkolenia zagraniczne u producentów maszyn
  • Dofinansowanie do Kart Multisport
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość skorzystania z pakietu medycznego
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ICH Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Plewiskach, przy ul. Owsianej 5. Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich poprawiania oraz usuwania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych – jak np. stan cywilny – jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Nie wymagamy od Państwa zamieszczania zdjęcia w CV i/lub liście motywacyjnym. Jeśli jednak dołączą je Państwo, jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swojego wizerunku w celach rekrutacyjnych.

Podobne oferty:

25.11.2024

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie . Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i...

Więcej informacji

24.11.2024

Główny specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (angielskojęzycznych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązanie we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i...

Więcej informacji

24.11.2024

Doradca klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia