Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów.
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
- Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową.
- Współpraca z innymi działami.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość języka obcego.
- Wysoka kultura osobista.
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + systemie premiowym.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów pracowniczych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Podobne oferty:
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...
26.04.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Firma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...
26.04.2024
Care Coordinator - Customer Service Representative
Firma: Henry Meds
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...