Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 8869627, z dnia 2024-04-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania

  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
  • łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
  • znajomość technik sprzedażowych
  • obsługa komputera
  • czynne prawo jazdy

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pakiet medyczny
  • stabilną i samodzielną pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.05.2024

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))

Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...

Więcej informacji

01.05.2024

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dołuje

Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...

Więcej informacji

01.05.2024

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Dbanie o wysoką jakość...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia