- Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,
- Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów,
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Raportowanie bieżących wyników prac.
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientem,
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność i efektywna organizacja swojej pracy,
- Dyspozycyjność min. 25 godzin w tygodniu.
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 27.70 brutto + wysoka prowizja sprzedażowa,
- Elastyczne godziny pracy: pracujemy na jedną ze zmian -poranną lub popołudniową,
- Pakiet wdrożeniowy, który przygotuje w pełni do pracy, nie wymagamy doświadczenia,
- Po pozytywnym ukończeniu wdrożenia otrzymujesz certyfikat, który potwierdza zdobyte umiejętności,
- Po odbytym stacjonarnie okresie wdrożenia (już po min 50 godz.za zgodą przełożonego), możliwość pracy zdalnej,
- Możliwości dalszego rozwoju,
- Dostęp do karty ze zniżkami na popularne produkty i usługi w mieście,
- Udział w konkursach sprzedażowych i motywacyjnych z nagrodami pieniężnymi lub rzeczowymi.
Podobne oferty:
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...
26.04.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Firma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...
26.04.2024
Care Coordinator - Customer Service Representative
Firma: Henry Meds
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...