Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zadania:
  • Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego
  • Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową
  • Obsługa procesu zamówienia
  • Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie
Aplikuj, jeśli:
  • Chcesz rozwijać się w obsłudze klienta
  • Jesteś komunikatywna/y i lubisz pracę zespołową
  • Jesteś dyspozycyjna/y od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20 wg grafiku (jeden weekend pracujący)
Dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Elastyczny grafik dzięki któremu bez problemu połączysz studia z pracą lub innymi zajęciami
  • Praktyczne szkolenie wdrażające
  • Stabilna i pełna wyzwań praca w dobrze skomunikowanej części Mokotowa
  • Zgrany zespół i super atmosfera! 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

26.04.2024

Pracownik biura obsługi klienta

Firma: Gdański Urząd Pracy

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

Więcej informacji

26.04.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe

Firma: Pomysłowi Księgowi

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...

Więcej informacji

26.04.2024

Care Coordinator - Customer Service Representative

Firma: Henry Meds

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia