- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
- Obsługa posprzedażowa
- Wsparcie techniczne
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji
- Ścisła współpraca z działem serwisu
- Tworzenie bazy danych
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność organizacji pracy
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
- Umiejętność planowania pracy własnej
- Samodzielność
- Odpowiedzialność i rzetelność
- Obsługa komputera
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
- Duży zakres samodzielności
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Podobne oferty:
31.10.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
31.10.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: CYFROWA FOTO - MPP
Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące naszych fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; Pomoc techniczna – udzielanie informacji o produktach i programach oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z zamówieniami; Współpraca z...
30.10.2024
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w branży transportowej
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Obowiązki: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, budowanie długotrwałych relacji Realizacja zleceń, planowanie i koordynowanie transportów Współpraca z innymi działami firmy Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych Monitorowanie przebiegu transportów Wymagania: Roczne doświadczenie na podobnym...