Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dołącz do naszego zespołu w Foundever!
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska:

Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Salesforce i Microsoft Office. To stanowisko kluczowe dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.

 

Zakres obowiązków:

  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące zamówień online, produktów, napraw oraz wsparcia po zakupie.
  • Wykorzystywanie narzędzi takich jak Salesforce do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami.
  • Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat, WhatsApp).
  • Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta.
  • Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat produktów marki.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego mile widziana.
  • Umiejętność pracy w środowisku wielokanałowym.
  • Biegłość w obsłudze Salesforce i Microsoft Office.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Pasja do mody i podstawowa wiedza o trendach.

Dodatkowe atuty:

  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży detalicznej lub modowej.
  • Dbałość o szczegóły.
  • Umiejętności sprzedażowe.
  • Umiejętności interpersonalne.

Warunki pracy:

  • Umowa o pracę (umowa zlecenie dla studentów).
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
  • Praca w biurze w Warszawie (Mokotów).

Dodatkowe informacje:

  • Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover.
  • Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.

O firmie:

Foundever™ to globalny lider w branży doświadczeń klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i współpracujemy z ponad 750 wiodącymi markami cyfrowymi, oferując innowacyjne rozwiązania CX.

 

Czekamy na Twoje zgłoszenie! 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

04.12.2024

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej Zdolności negocjacyjne i interpersonalne...

Więcej informacji

04.12.2024

Doradca klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych...

Więcej informacji

04.12.2024

Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z...

Więcej informacji