Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

Ogłoszenie numer: 9750691, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi,
  • Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań,
  • Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane w zakresie logistyki),
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • Znajomość systemów takich jak STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.

Oferujemy

  • Pracę zdalną lub hybrydową w godzinach 8:00-16:00,
  • Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz premią miesięczną,
  • Możliwości rozwoju zawodowego, w tym udział w projektach, szkoleniach i kursach,
  • Dostęp do bogatego pakietu socjalnego, w tym opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczenia na życie,
  • Program emerytalny PPE oraz dofinansowanie do nauki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

26.04.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur,...

Więcej informacji

26.04.2025

Specjalista do spraw kontaktu z klientem

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Wykształcenie minimum średnie, biegłość w języku polskim (C1) i...

Więcej informacji

26.04.2025

Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Pyskowice

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi. Doświadczenie w obsłudze...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia