Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
(Poznań)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,
- analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash, EBICSa,
- prowadzisz warsztaty merytoryczne dla klientów z bankowości elektronicznej, zdalnie lub w siedzibie klienta,
- współpracujesz z wewnętrznymi jednostkami banku, przede wszystkim z departamentami produktowymi i IT,
- pracujesz z logami systemowymi/xml/txt i bazami danych.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doskonałą organizację pracy własnej,
- komunikatywnie posługujesz się j. polskim i niemieckim/angielskim,
- umiesz efektywnie działać pod presją czasu,
- jesteś osobą gotową do wyjazdów służbowych,
- masz czynne prawo jazdy kat. B,
- posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane powiązane z bankowością lub obszarem IT),
- znasz środowiska Windows i Linux, a także zagadnienia sieciowe i środowiska internetowe oraz rozwiązania chmurowe, maszyny wirtualne (mile widziane),
- umiesz programować w językach skryptowych (np. perl, sh) oraz masz doświadczenie w administracji systemami Linux (mile widziane),
- znasz zagadnienia webservices (soap, rest) w tym struktury wymiany plików danych (mile widziane),
- znasz zabezpieczenia w połączeniach service2service, service2client, użycie certyfikatów plikowych i na kartach chip (mile widziane).
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Podobne oferty:
07.05.2024
Customer Technical Support Representative with German
Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients,...
07.05.2024
Customer Technical Support Representative with Italian
Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various...
07.05.2024
Customer Technical Support Representative with Dutch
Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Working hours: 2 shifts between 07:00 AM – 07:00 PM What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various...