- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców,
- udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów,
- wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji,
- pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży,
- współdziałanie z zespołem magazynowym i sprzedażowym.
- praktyka na stanowisku związanym ze sprzedażą, obsługą lub administracją,
- umiejętność logicznego myślenia i szybkiego reagowania na zgłoszenia,
- łatwość w budowaniu relacji oraz dbałość o jakość rozmowy,
- obsługa komputera i programów biurowych,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej.
- pewne zatrudnienie na pełen etat,
- przejrzysty system premiowy oparty na wynikach,
- możliwość awansu i szkoleń,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- przyjazną atmosferę i realne wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
04.12.2025
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi...
04.12.2025
Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz
Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z obowiązującymi procedurami;...
04.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb. Obsługa posprzedażowa. Wsparcie techniczne. Rozdzielanie zadań...