Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
PRACA 100% ZDALNA
Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.
Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości email oraz chat.
W przyszłości zakres usług może być poszerzony o połączenia telefoniczne.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta?
- Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej.
- Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
- Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1-C2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Cechuje Cię: empatia, umiejętność słuchania i komunikacji;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Podchodzisz do problemów skupiając się na rozwiązaniach.
- Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia komputera kablem LAN;
- Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
- Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
- Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako specjaliści i specjalistki ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, PPK, Wczasy pod Gruszą, dofinansowania do okularów korekcyjnych);
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard;
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform i programów szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
- Praca odbywa się na sprzęcie przez nas zapewnianym.
Podobne oferty:
25.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.
25.12.2025
Travel Advisor with Dutch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient approach will make each customer...
25.12.2025
Telemarketer / Telemarketerka
Firma: Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18
Opis stanowiska: wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów biznesowych prezentacja korzyści współpracy i informacji o taryfach energetycznych organizowanie spotkań dla doradców i wsparcie procesu sprzedaży prowadzenie dokumentacji kontaktów w systemie CRM Wymagania: łatwość w komunikacji i pozytywne...