- Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym
- Z łatwością nawiązujesz nowe kontakty i potrafisz budować długofalowe relacje
- Jesteś osobą skrupulatną i szczegółową oraz umiesz dotrzymywać terminów
- Z łatwością posługujesz się MS Office - w szczególności swobodnie korzystasz z MS Excel - warunek konieczny
- Znasz j. angielski na poziomie min. B1 - współpraca m.in. z klientem anglojęzycznym
- Jesteś gotowy/gotowa na nowe wyzwania :)
- Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej
- Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie i skuteczne korzystanie z platformy
- Ścisła współpraca z działami HR w celu ułatwienia integracji rozwiązań Medicover Benefits z ich procesami
- Rozwiązywanie wszelkich zapytań lub problemów klientów związanych z platformą, zapewniając płynne i satysfakcjonujące doświadczenie klienta.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, aby lepiej wykorzystali funkcje platformy
- Aktualizowanie klientów o nowych funkcjach i ulepszeniach platformy.
- Prowadzenie regularnych spotkań z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania
- Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / system hybrydowy
- Stawiamy na dobre relacje w naszym zespole
- #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy
- #PoszukiwanyPoszukiwana – polecam swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł
- #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji Medicover, a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do MediCover Band
- #WZdrowymCieleZdrowyDuch - od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej
- #MamTęMoc - z pakietem sportowym Medicover Sport mam bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce
- Dbam o #ZdrowyUśmiech z dodatkowym pakietem stomatologicznym Medicover Stomatologia
- #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia
- #SpeakEnglish - uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym
- #WorkLifeBalance - dzięki platformie Medicover Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę
- #LessWaste – to ekologiczne rozwiązania w duchu Medicover. Razem z zespołem uczestniczymy w akcjach dbania o środowisko
- #WellBeing – o swoje zdrowie i dobre samopoczucie dbam przez cały rok. Biorę udział między innymi w profilaktycznych badaniach krwi, zajęciach jogi w biurze, czy webinarach edukacyjnych
Podobne oferty:
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...
26.04.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Firma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...
26.04.2024
Care Coordinator - Customer Service Representative
Firma: Henry Meds
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...