W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Specjalista/ka ds. Sprzedaży i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.
Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt telefoniczny z klientami (połączenia w ruchu wychodzącym) - dzwonisz tylko do aktualnych klientów firmy, nie korzystamy z tzw. „zimnych baz”;
- We współpracy z innymi członkami zespołu będziesz aktywnie badać potrzeby klienta aby dobrać dla niego najlepszą ofertę;
- Nauczysz się jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania klienta;
- Będziesz budował i utrzymywał długotrwałe relacje z klientami.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na ¾ etatu z dopełnieniem do całego etatu (po okresie próbnym możliwość Umowy o Pracę na pełny etat);
- Podstawę w wysokości 26 zł brutto/h (podstawa niezależna od wyniku sprzedażowego);
- Premia sprzedażowa w wysokości 13 zł brutto do każdej przepracowanej godziny (wówczas stawka to min. 39 zł brutto/h. Średnio nasi pracownicy wyrabiają premie w wysokości 1500 - 3500 zł brutto miesięcznie a nawet i więcej);
- Dodatkowe bonusy finansowe (1000zł brutto) dla najlepszych osób w zespole;
- Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne nagrody! (np. smartfony, akcesoria do telefonów);
- Przede wszystkim długoterminową i stabilną współpracę;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym dla najlepszych pracowników;
- Szczególną uwagę przykładamy do procesu szkolenia pracownika, dlatego od pierwszego dnia pracy oferujemy płatne szkolenie i przekazujemy rzetelną wiedzę;
- Laptop i niezbędne narzędzia do pracy;
- Aktywne wsparcie przełożonych oraz możliwość udziału w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje;
- Możliwość korzystania z dodatkowych świadczeń (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa Multisport);
- Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;
- Zniżki 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20.00 i w wybrane soboty w godzinach 10.00 – 16.00 (pracujemy na dwie zmiany);
- Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;
- Doświadczenie w Call Center, w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane;
- Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;
- Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;
- Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;
- Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel.
Podobne oferty:
24.11.2024
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: 4Life Direct sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami B2C Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi firmy Utrzymywanie kontaktu z klientem zgodnie z naszymi standardami Kontakt posprzedażowy – do momentu pierwszej płatności (dalszym procesem zajmują się dedykowane zespoły w...
24.11.2024
Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych...
23.11.2024
Konsultant / Konsultantka Contact Center (Infolinia Sprzedażowa)
Firma: Aventus Group Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6
Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów. Umiejętność prowadzenia rozmów bez skryptów...