Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Chęć do nauki
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku (jako osoba świadcząca wsparcie techniczne). Wymagana znajomość obszaru technologicznego. Wymagana motywacja do zdobywania wiedzy na temat procedur i procesów Service Desk. Wymagana elastyczność do pracy zmianowej.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Podobne oferty:
27.04.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...
27.04.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Diabetyk24 Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta. Wysoki...
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...