Specjalista ds. wsparcia (w j. angielskim support specialist)

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wsparcia (w j. angielskim support specialist)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/1884
OBOWIĄZKI:
Pracownik jest zobowiązany:Zapewniać użytkownikom wyjątkowej obsługi klienta częścią naszej misji jest zapewnienie, aby użytkownicy Revolut czuli się bezpiecznie podczas korzystania z naszych usług. Współpracować z innymi zespołami na arenie międzynarodowej w celu rozwiązania wszelkich problemów klientów. Zarządzać i nadzorować konta firmowe na Facebooku, Twitterze, TrustPilot i nie tylko. Monitorować i moderować strony społeczności Revolut. Reprezentuować firmę publicznie przed setkami tysięcy użytkowników. Kontaktować się z użytkownikami za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich i pomagać im w rozwiązywaniu problemów, na które się natkną (zarówno produkt detaliczny, jak i biznesowy). Do wielozadaniowości między platformami mediów społecznościowych Postępować zgodnie z innymi poleceniami przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok 6 miesięcy doświadczenia w pracy, w tym konieczne doświadczenie na stanowisku Social Media Suport Specialist. Doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji. Umiejętności: doskonałe umiejętności komunikacyjne, doskonała obsługa klienta online, nienaganna angielszczyzna, przykładanie uwagi do szczegółów, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy z ludźmi, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy. Znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: minimum C-1 (brak konieczności posiadania certyfikatu).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty:

27.04.2024

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...

Więcej informacji

27.04.2024

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Diabetyk24 Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta. Wysoki...

Więcej informacji

26.04.2024

Pracownik biura obsługi klienta

Firma: Gdański Urząd Pracy

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia