Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok 6 miesięcy doświadczenia w pracy, w tym konieczne doświadczenie na stanowisku Social Media Suport Specialist. Doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji. Umiejętności: doskonałe umiejętności komunikacyjne, doskonała obsługa klienta online, nienaganna angielszczyzna, przykładanie uwagi do szczegółów, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy z ludźmi, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy. Znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: minimum C-1 (brak konieczności posiadania certyfikatu).
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 600 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Podobne oferty:
27.04.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...
27.04.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Diabetyk24 Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta. Wysoki...
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...